Saturday, August 2, 2008

"Movie day"




Needless to say, I am not much of a TV and movie watcher. I am a reader and that's about it. But on days like today with downpouring rain and only Joy around, with Marcus in Northern Germany, Jessica at her friends´ and Mats sailing, I do enjoy a couple of good movies. So, I picked up Juno (lovely, lovely lovely movie) and The Jane Austen's book club (probably the first movie which I liked more than the book. I didn't like the book at all). Now I need a walk in the rain.
Non ho bisogno di scrivere che non sono tipo da TV e film. Leggo, in pratica è l'unica cosa che so fare. Ma in giornate come questa con la pioggia che cade ininterrotta e la sola compagnia di Joy. Con Marcus in Germania, Jessica dagli amici e Mats in mare, guardo volentieri un paio di film. Cosí ho noleggiato Juno (molto ma molto carino) e Il circolo di lettura di Jane Austen (probabilmente l'unico film che mi è piaciuto piú del libro, perchè il libro non mi era piaciuto proprio). Ora ho bisogno di fare due passi sotto la pioggia.

No comments: