Friday, June 27, 2008

Clap clap

Two weeks gone and my project is going just fine. I am keeping up the reading and the excercise. The pedometre counts over 10.000 steps every night when I take it off, the house is not that messy since I realized that hovering counts 300 steps and picking-up things adds a good number to my record. I even have the time to put fresh and healthy food on the table daily. The laundry is under control. Most of all I feel recharged and with a lot more energy than I did just a few weeks ago. A little applaude to myself, clap clap.

Trascorse due settimane ed il mio progetto procede alla perfezione. Mantengo il ritmo con la lettura e l'esercizio fisico. Il pedometro segna piú di 10.000 passi ogni sera quando lo tolgo. La casa è piuttosto pulita dato che mi sono accorta che passare l'aspirapolvere conta 300 passi e raccogliere roba in giro aggiunge diversi passi ogni giorno. Ho anche il tempo di mettere in tavola pasti freschi e nutrienti. Il bucato è sotto controllo. Piú che altro mi sento riposata e carica di energia a confronto di qualche settimana fa. Merito un piccolo applauso, clap clap.

Det har gått ett par veckor och mitt lilla projekt fungerar ganska så utmärkt. Jag håller tempot med läsningen och motionen. Stegräknaren visar över 10.000 steg varje kväll. Hemmet är ganska rent eftersom jag märkte att att dammsuga tar det 300 steg och att plocka grejer lägger till ett bra antal steg. Jag har även tid att laga färska och nyttiga måltider i stort sätt varenda dag. Tvätten är under kontroll. Bäst av allt är att jag känner mig utvilad och har mycket energi i jämförelse med hur jag kände mig för bara några veckor sedan. En liten applåd till mig, clap clap.

2 comments:

Anonymous said...

caspita, se il risultato è questo, mi conpro anch'io il contapassi.
Compliments.

Il Viaggio said...

;). Aggiungi il fatto che sono a casa dal lavoro. Il contapassi è comunque uno spasso.